Здравейте отново моля за помощ .След като смених помпата с друга втора употреба и сглобяване на всичко което бях разкачвал.Колата ми е 1.9 жтд.Като повърти към 10 секунди на стартер пали и след това си върви без проблеми .Моите съмнения са че след като загася колата налягането на горивото пада и при следващо палене се налага по дълго въртене .Искам да попитам къде се намират възвратните клапани които задържат нафтата да не се върне обратно става въпрос за отсека от помпата до дюзите.Разглобявах старата помпа която има три бутала и на всяко от буталата си има нагнетателно и всмукателно клапанче тях смятам да ги проверя.Горивото след тези клапани отива в общ отвор и оттам към колектора и към дюзите .А този отвор е свързан с отвора за обратната нафта там където е датчика който е на самата помпа.Някой ако има принципна схема или подробен чертеж на помпата нека ми помогне .Много ме дразни че колата пали от 10 секунда нататък все едно си със издухан двигател или е двигател на опел кадет.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Пали след дълго въртене на стартер
Collapse
X
-
Ако се връща горивото значи или имаш въздух в системата или от някъде дърпа въздух. Провери си маркучите и дюзите. И виж да няма теч някъде. Ако всичко е херметезирано няма как да се върне и възвратен клапан не е нужен.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
По принцип има помпа в резервоара, която при подаване на контакт ти качва налягане до помпата за високото. Ако тя е изрядна, вдига 300 Бара за нула време. Така че малко пак на гадаене ще го ударим тук.
Между другото защо си сменял помпа и коя по-точно?н
Comment
-
Сменях нагнетателната помпа която е до главата .Миналата неделя си паркирам колата вечерта без проблеми и на сутринта въртя на стартери не ще да пали .След прегледа за скъсам ремък се установи че помпата е счупила едно бутало и е блокирала следствие на което къса ангреанажния ремък.Това датчик ли е или клапан дето е в другия край на помпатаи за какво служи той.
Comment
-
Първоначално публикувано от коков Покажи съобщениеСменях нагнетателната помпа която е до главата .Миналата неделя си паркирам колата вечерта без проблеми и на сутринта въртя на стартери не ще да пали .След прегледа за скъсам ремък се установи че помпата е счупила едно бутало и е блокирала следствие на което къса ангреанажния ремък.Това датчик ли е или клапан дето е в другия край на помпатаи за какво служи той.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Първоначално публикувано от коков Покажи съобщениеНе съм ги мерил но нямам изкривяване на клапани нито усещам колата да върви по зле .A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Когато ремъка се е скъсал двигателя е въртял само на стартер а последно е работил преди 16 часа преди да го скъса .Отварях главата и ги проверявахме клапан по клапан .Спасило ме е това че колата дълго време не е работила и не е запалила от въртене на стартер около 5 секунди неможе да качи толкоз бързо налягане и да напълни системата.
Comment
-
Първоначално публикувано от коков Покажи съобщениеКогато ремъка се е скъсал двигателя е въртял само на стартер а последно е работил преди 16 часа преди да го скъса .Отварях главата и ги проверявахме клапан по клапан .Спасило ме е това че колата дълго време не е работила и не е запалила от въртене на стартер около 5 секунди неможе да качи толкоз бързо налягане и да напълни системата.
Щом си отварял главата и си проверил нещата значи ОК, приемаме, че клапаните са здрави.
Имаш ли възможност да видиш по време на въртене на стартер за колко време прави налягането на горивото 300 бара?A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
Comment