Известие

Collapse
No announcement yet.

Пали след дълго въртене на стартер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пали след дълго въртене на стартер

    Здравейте отново моля за помощ .След като смених помпата с друга втора употреба и сглобяване на всичко което бях разкачвал.Колата ми е 1.9 жтд.Като повърти към 10 секунди на стартер пали и след това си върви без проблеми .Моите съмнения са че след като загася колата налягането на горивото пада и при следващо палене се налага по дълго въртене .Искам да попитам къде се намират възвратните клапани които задържат нафтата да не се върне обратно става въпрос за отсека от помпата до дюзите.Разглобявах старата помпа която има три бутала и на всяко от буталата си има нагнетателно и всмукателно клапанче тях смятам да ги проверя.Горивото след тези клапани отива в общ отвор и оттам към колектора и към дюзите .А този отвор е свързан с отвора за обратната нафта там където е датчика който е на самата помпа.Някой ако има принципна схема или подробен чертеж на помпата нека ми помогне .Много ме дразни че колата пали от 10 секунда нататък все едно си със издухан двигател или е двигател на опел кадет.

  • #2
    Там обратни клапани няма.
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Но след буталата има и сега се чудя от къде точно може да е проблема .

      Comment


      • #4
        Ако се връща горивото значи или имаш въздух в системата или от някъде дърпа въздух. Провери си маркучите и дюзите. И виж да няма теч някъде. Ако всичко е херметезирано няма как да се върне и възвратен клапан не е нужен.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          А възможно ли е налягането след помпата да спада и после при палене да се налага по дълго въртене на стартер за да запали.

          Comment


          • #6
            По принцип има помпа в резервоара, която при подаване на контакт ти качва налягане до помпата за високото. Ако тя е изрядна, вдига 300 Бара за нула време. Така че малко пак на гадаене ще го ударим тук.
            Между другото защо си сменял помпа и коя по-точно?н
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #7
              Сменях нагнетателната помпа която е до главата .Миналата неделя си паркирам колата вечерта без проблеми и на сутринта въртя на стартери не ще да пали .След прегледа за скъсам ремък се установи че помпата е счупила едно бутало и е блокирала следствие на което къса ангреанажния ремък.Това датчик ли е или клапан дето е в другия край на помпатаи за какво служи той.

              Comment


              • #8
                Клапан - регулатор на налягане.
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от коков Покажи съобщение
                  Сменях нагнетателната помпа която е до главата .Миналата неделя си паркирам колата вечерта без проблеми и на сутринта въртя на стартери не ще да пали .След прегледа за скъсам ремък се установи че помпата е счупила едно бутало и е блокирала следствие на което къса ангреанажния ремък.Това датчик ли е или клапан дето е в другия край на помпатаи за какво служи той.
                  Колко компресия ти дават цилиндрите?
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #10
                    Не съм ги мерил но нямам изкривяване на клапани нито усещам колата да върви по зле .

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от коков Покажи съобщение
                      Не съм ги мерил но нямам изкривяване на клапани нито усещам колата да върви по зле .
                      Ако си скъсал ангренажен ремък, шанса да нямаш изкривен клапан граничи към безкрайността.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #12
                        Когато ремъка се е скъсал двигателя е въртял само на стартер а последно е работил преди 16 часа преди да го скъса .Отварях главата и ги проверявахме клапан по клапан .Спасило ме е това че колата дълго време не е работила и не е запалила от въртене на стартер около 5 секунди неможе да качи толкоз бързо налягане и да напълни системата.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от коков Покажи съобщение
                          Когато ремъка се е скъсал двигателя е въртял само на стартер а последно е работил преди 16 часа преди да го скъса .Отварях главата и ги проверявахме клапан по клапан .Спасило ме е това че колата дълго време не е работила и не е запалила от въртене на стартер около 5 секунди неможе да качи толкоз бързо налягане и да напълни системата.
                          Не те разбрах за кое налягане не е качила и какво общо има, че не е палена. Не пречи и на стартер да изкривиш клапан.
                          Щом си отварял главата и си проверил нещата значи ОК, приемаме, че клапаните са здрави.
                          Имаш ли възможност да видиш по време на въртене на стартер за колко време прави налягането на горивото 300 бара?
                          A20DTH ЖТД ама не баш
                          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                          Comment


                          • #14
                            Такава възможност нямам да замеря налягането и смятам другата седмица да ходя до пловдив и да и направят една диагностика и това да проверят.Но незнам в пловдив кой е най читавия сервиз ще трябва да се поразтърся.

                            Comment

                            Working...
                            X